Konsultant helpdesk

Nr ref.: H/01

Miejsce pracy: Szczecin

Do głównych zadań na tym stanowisku należą między innymi:

  • Odbieranie telefonicznych i mailowych zgłoszeń od klientów.
  • Rejestracja zgłoszeń w systemie informatycznym.
  • Udzielanie porad informatycznych z zakresu obsługi komputera i oprogramowania.
  • Nadzór nad siecią komputerową, konfiguracja urządzeń sieciowych.
  • Analiza możliwych przyczyn zgłaszanych usterek i usuwanie przyczyn ich występowania.

Wymagania stawiane kandydatom na to stanowisko:

  • Biegła znajomość systemów operacyjnych Windows (7, 10 oraz rodzina Server)
  • Opanowanie i umiejętność radzenia sobie ze stresem.
  • Dobra dykcja i komunikatywność.
  • Umiejętność szybkiego uczenia się i chłonięcia wiedzy.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Znajomość języka angielskiego: czytanie - bardzo dobra, mowa - podstawowa.
  • Podstawowa znajomość budowy i konfiguracji sieci komputerowych
  • Podstawowa znajomość systemów operacyjnych Linux

Oferujemy:

  • Możliwość nauki u boku doświadczonych administratorów IT
  • Szkolenia wewnętrzne
  • Dostęp do najnowszych i najbardziej zaawansowanych rozwiązań IT
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do zaangażowania i umiejętności
  • Możliwość poznania działania rozbudowanych sieci korporacyjnych.
  • Elastyczny grafik przy stałych godziny pracy.
  • Luźna atmosfera pracy

CV proszę wysłać na adres: praca@ilario.pl i w tytule zamieścić nazwę stanowiska pracy wraz z numerem referencyjnym.

Mozna zapoznać się też z naszym ogłoszeniem na to stanowisko w serwisie Infoludek.