Produkty

Nasza firma oferuje szeroki zakres produktów, których zastosowanie w Twoim przedsiębiorstwie na pewno przyniesie korzyści:

  • system rejestracji rozmów – rozwiązanie pozwalające na monitorowanie systemu połączeń telefonicznych i nagrywanie rozmów
  • System Wspomagania Ratownictwa Medycznego – system umożliwiający usprawnienie pracy służb ratunkowych poprzez lepsze zarządzanie dysponowanymi siłami i środkami
  • systemy automatyki – wytworzona przez naszą firmę technologia, która pozwala na uniwersalne sterowanie i monitorowanie różnego rodzaju urządzeń wykorzystywanych w przedsiębiorstwie
  • system ewidencji pacjentów – aplikacja przeznaczona dla szpitali i przychodni, pozwalająca ewidencjonować pacjentów, drukować opaski identyfikacyjne i generować raporty dla NFZ oraz automatycznie sprawdzać ubezpieczenia w systemie eWUŚ
  • monitoring floty – system umożliwiający lepszą komunikację między zasobami w terenie poprzez wyświetlanie w czasie rzeczywistym ich pozycji oraz generowanie raportów

Każdy z produktów jesteśmy w stanie przyporządkować i dostosować do specyficznych potrzeb danego klienta.

Do każdego zlecenia podchodzimy indywidualnie, postępując zazwyczaj według poniższego schematu:

  • zapoznajemy się z wymaganiami
  • tworzymy projekt rozwiązania, który poddajemy akceptacji klienta
  • tworzymy system – m.in. aplikacje i urządzenia
  • testujemy, weryfikujemy poprawność działania z klientem
  • wdrażamy system i szkolimy pracowników
  • utrzymujemy system, świadcząc pomoc techniczną.

Na każdym z etapów angażujemy klienta w możliwie jak największym stopniu, aby efekt końcowy był maksymalnie dostosowany do jego potrzeb. Nasze podejście przekonuje wielu przedsiębiorców ze względu na takie korzyści jak:

  • Lepsze dopasowanie systemu informatycznego do konkretnych potrzeb, czyli wyższa efektywność organizacji
  • Większe możliwości automatyzacji procesów, czyli zmniejszenie kosztów zasobów ludzkich i zwiększenie poziomu zadowolenia z czasu i jakości realizowanych usług
  • Wyższa zdolność adaptacji do potrzeb związanych z działaniami operacyjnymi i rozszerzaniem zakresu działalności, czyli możliwości obsłużenia większej ilości klientów lub rozszerzenia zasięgu geograficznego
  • Większe bezpieczeństwo informacji dzięki kontroli systemu w kwestiach związanych z ich obrotem, przechowywaniem, szyfrowaniem, tworzeniem i przywracaniem kopii zapasowych.