Produkty
Nasza firma oferuje szeroki zakres produktów, których zastosowanie w Twoim przedsiębiorstwie na pewno przyniesie korzyści:
- system rejestracji rozmów – rozwiązanie pozwalające na monitorowanie systemu połączeń telefonicznych i nagrywanie rozmów
- System Wspomagania Ratownictwa Medycznego – system umożliwiający usprawnienie pracy służb ratunkowych poprzez lepsze zarządzanie dysponowanymi siłami i środkami
- systemy automatyki – wytworzona przez naszą firmę technologia, która pozwala na uniwersalne sterowanie i monitorowanie różnego rodzaju urządzeń wykorzystywanych w przedsiębiorstwie
- system ewidencji pacjentów – aplikacja przeznaczona dla szpitali i przychodni, pozwalająca ewidencjonować pacjentów, drukować opaski identyfikacyjne i generować raporty dla NFZ oraz automatycznie sprawdzać ubezpieczenia w systemie eWUŚ
- monitoring floty – system umożliwiający lepszą komunikację między zasobami w terenie poprzez wyświetlanie w czasie rzeczywistym ich pozycji oraz generowanie raportów
Każdy z produktów jesteśmy w stanie przyporządkować i dostosować do specyficznych potrzeb danego klienta.
Do każdego zlecenia podchodzimy indywidualnie, postępując zazwyczaj według poniższego schematu:
- zapoznajemy się z wymaganiami
- tworzymy projekt rozwiązania, który poddajemy akceptacji klienta
- tworzymy system – m.in. aplikacje i urządzenia
- testujemy, weryfikujemy poprawność działania z klientem
- wdrażamy system i szkolimy pracowników
- utrzymujemy system, świadcząc pomoc techniczną.
Na każdym z etapów angażujemy klienta w możliwie jak największym stopniu, aby efekt końcowy był maksymalnie dostosowany do jego potrzeb. Nasze podejście przekonuje wielu przedsiębiorców ze względu na takie korzyści jak:
- Lepsze dopasowanie systemu informatycznego do konkretnych potrzeb, czyli wyższa efektywność organizacji
- Większe możliwości automatyzacji procesów, czyli zmniejszenie kosztów zasobów ludzkich i zwiększenie poziomu zadowolenia z czasu i jakości realizowanych usług
- Wyższa zdolność adaptacji do potrzeb związanych z działaniami operacyjnymi i rozszerzaniem zakresu działalności, czyli możliwości obsłużenia większej ilości klientów lub rozszerzenia zasięgu geograficznego
- Większe bezpieczeństwo informacji dzięki kontroli systemu w kwestiach związanych z ich obrotem, przechowywaniem, szyfrowaniem, tworzeniem i przywracaniem kopii zapasowych.