Systemy rejestracji rozmów
Nasz system rejestracji i zarządzania rozmowami telefonicznymi pozwoli usprawnić komunikację Twojej firmy z użytkownikami. Takie rozwiązanie umożliwia optymalizację procesów biznesowych i efektywne rozwiązywanie sporów z klientami.
Oferowany przez nas system jest zgodny z regulacjami prawnymi i oparty o innowacyjne technologie. Posiada funkcje takie jak:
- przyjazny interfejs użytkownika dostępny z poziomu przeglądarki, bez potrzeby dodatkowego oprogramowania
- szybka i prosta w obsłudze wyszukiwarka nagrań z możliwością ich odtwarzania w oknie przeglądarki
- panel podglądu systemu telefonicznego w czasie rzeczywistym (ilość rozmów, długość ich trwania, aktywne numery itp.)
- zaawansowany odtwarzacz dźwięku, który pozwala na wykrywanie okresów ciszy i okresów rozmowy w trakcie połączenia
- podgląd połączeń na żywo w celu monitorowania pracowników i usprawnienia obsługi klienta
- możliwość kategoryzowania połączeń
- możliwość wykonywania notatek do połączeń
- rekonstrukcja przepływu połączeń, czyli grupowanie rozmów powiązanych ze sobą w określone segmenty
- tworzenie raportów i statystyk połączeń
- różne opcje nagrywania: rejestracja na żądanie, rejestracja automatyczna lub wybór nagrywanych rozmów ze względu na specyficzne kryteria
- możliwość szczegółowego ustalenia zasad dostępu i praw użytkowników
- aktywna i pasywna rejestracja rozmów w oparciu o różne scenariusze połączeń i różną infrastrukturę telefoniczną
- scentralizowane nagrywanie połączeń z i do różnych lokalizacji
- zgodność z wymogami bezpieczeństwa, szyfrowanie połączeń
- ręczne lub automatyczne tworzenie kopii zapasowych nagrań
- obsługa wirtualizacji – większa elastyczność, optymalizacja zasobów sprzętowych i minimalizacja kosztów
- certyfikowana zgodność rozwiązań z praktycznie każdym systemem telefonicznym
- szyfrowanie i zaawansowane standardy zabezpieczeń
- możliwość zintegrowania z innymi elementami systemu, np. CRM.