Systemy rejestracji rozmów

Nasz system rejestracji i zarządzania rozmowami telefonicznymi pozwoli usprawnić komunikację Twojej firmy z użytkownikami. Takie rozwiązanie umożliwia optymalizację procesów biznesowych i efektywne rozwiązywanie sporów z klientami.

Oferowany przez nas system jest zgodny z regulacjami prawnymi i oparty o innowacyjne technologie. Posiada funkcje takie jak:

  • przyjazny interfejs użytkownika dostępny z poziomu przeglądarki, bez potrzeby dodatkowego oprogramowania
  • szybka i prosta w obsłudze wyszukiwarka nagrań z możliwością ich odtwarzania w oknie przeglądarki
  • panel podglądu systemu telefonicznego w czasie rzeczywistym (ilość rozmów, długość ich trwania, aktywne numery itp.)
  • zaawansowany odtwarzacz dźwięku, który pozwala na wykrywanie okresów ciszy i okresów rozmowy w trakcie połączenia
  • podgląd połączeń na żywo w celu monitorowania pracowników i usprawnienia obsługi klienta
  • możliwość kategoryzowania połączeń
  • możliwość wykonywania notatek do połączeń
  • rekonstrukcja przepływu połączeń, czyli grupowanie rozmów powiązanych ze sobą w określone segmenty
  • tworzenie raportów i statystyk połączeń
  • różne opcje nagrywania: rejestracja na żądanie, rejestracja automatyczna lub wybór nagrywanych rozmów ze względu na specyficzne kryteria
  • możliwość szczegółowego ustalenia zasad dostępu i praw użytkowników
  • aktywna i pasywna rejestracja rozmów w oparciu o różne scenariusze połączeń i różną infrastrukturę telefoniczną
  • scentralizowane nagrywanie połączeń z i do różnych lokalizacji
  • zgodność z wymogami bezpieczeństwa, szyfrowanie połączeń
  • ręczne lub automatyczne tworzenie kopii zapasowych nagrań
  • obsługa wirtualizacji – większa elastyczność, optymalizacja zasobów sprzętowych i minimalizacja kosztów
  • certyfikowana zgodność rozwiązań z praktycznie każdym systemem telefonicznym
  • szyfrowanie i zaawansowane standardy zabezpieczeń
  • możliwość zintegrowania z innymi elementami systemu, np. CRM.