Kierownik Helpdesk
Nr ref.: H/02
Miejsce pracy: Szczecin
Główne zadania:
- Obsługa procesu zarządzania incydentami
- Koordynowanie pracy kilkunastoosobowego zespołu techników i administratorów
- Współpraca z innymi działami w firmie w zakresie dostarczania rozwiązań i eliminowania problemów IT
- Obsługa i rozwój wykorzystywanego systemu ITSM
- Zarządzania zewnętrznymi serwisami
- Koordynacja procesu zamówień IT
Wymagania:
- Min. 2 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku
- Umiejętność nawiązywania relacji
- Cechy takie jak: komunikatywność, cierpliwość, asertywność oraz wysoki stopień kultury osobistej
- Zdolności analityczne
- Wysoki poziom umiejętności organizacyjnych
- Mile widziana znajomość ITIL
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze systemów ITSM
- Dobrą znajomość języka angielskiego
Oferujemy :
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do zaangażowania i umiejętności
- Stabilną pracę w miłej atmosferze
- Elastyczne godziny pracy
- Dostęp do najnowszych technologii
- Możliwość uczestniczenia w ciekawych projektach
CV proszę wysłać na adres: praca@eot.pl i w tytule zamieścić nazwę stanowiska pracy wraz z numerem referencyjnym.