Kierownik Helpdesk

Nr ref.: H/02

Miejsce pracy: Szczecin

 Główne zadania:

  • Obsługa procesu zarządzania incydentami
  • Koordynowanie pracy kilkunastoosobowego zespołu techników i administratorów
  • Współpraca z innymi działami w firmie w zakresie dostarczania rozwiązań i eliminowania problemów IT
  • Obsługa i rozwój wykorzystywanego systemu ITSM
  • Zarządzania zewnętrznymi serwisami
  • Koordynacja procesu zamówień IT

Wymagania:

  • Min. 2 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku 
  • Umiejętność nawiązywania relacji 
  • Cechy takie jak: komunikatywność, cierpliwość, asertywność oraz wysoki stopień kultury osobistej
  • Zdolności analityczne
  • Wysoki poziom umiejętności organizacyjnych 
  • Mile widziana znajomość ITIL 
  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze systemów ITSM 
  • Dobrą znajomość języka angielskiego 


Oferujemy :

  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do zaangażowania i umiejętności 
  • Stabilną pracę w miłej atmosferze
  • Elastyczne godziny pracy
  • Dostęp do najnowszych technologii 
  • Możliwość uczestniczenia w ciekawych projektach

CV proszę wysłać na adres: praca@eot.pl i w tytule zamieścić nazwę stanowiska pracy wraz z numerem referencyjnym.