Konsultant helpdesk

Miejsce pracy: Szczecin

Główne zadania:

  • Odbieranie telefonicznych i mailowych zgłoszeń od klientów.
  • Rejestracja zgłoszeń w systemie informatycznym.
  • Udzielanie porad informatycznych z zakresu obsługi komputera i oprogramowania.
  • Nadzór nad siecią komputerową, konfiguracja urządzeń sieciowych.
  • Analiza możliwych przyczyn zgłaszanych usterek i usuwanie przyczyn ich występowania.

Wymagania:

  • Biegła znajomość systemów operacyjnych Windows 7, XP.
  • Opanowanie i umiejętność radzenia sobie ze stresem.
  • Dobra dykcja i komunikatywność.
  • Umiejętność szybkiego uczenia się i chłonięcia wiedzy.
  • Umiejętność pracy w zespole.

Oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do zaangażowania i umiejętności
  • Dostęp do najnowszych technologii.
  • Możliwość nauki i rozwoju.
  • Możliwość poznania działania rozbudowanych sieci korporacyjnych.
  • W trudniejszych przypadkach pomoc doświadczonych pracowników.
  • Elastyczny grafik przy stałych godziny pracy.

CV proszę wysłać na adres: praca@ilario.pl i w tytule zamieścić nazwę stanowiska pracy.

Mozna zapoznać się też z naszym ogłoszeniem na to stanowisko w serwisie Infoludek.