Konsultant helpdesk
Nr ref.: H/01
Miejsce pracy: Szczecin
Do głównych zadań na tym stanowisku należą między innymi:
- Odbieranie telefonicznych i mailowych zgłoszeń od klientów.
- Rejestracja zgłoszeń w systemie informatycznym.
- Udzielanie porad informatycznych z zakresu obsługi komputera i oprogramowania.
- Nadzór nad siecią komputerową, konfiguracja urządzeń sieciowych.
- Analiza możliwych przyczyn zgłaszanych usterek i usuwanie przyczyn ich występowania.
Wymagania stawiane kandydatom na to stanowisko:
- Biegła znajomość systemów operacyjnych Windows (7, 10 oraz rodzina Server)
- Opanowanie i umiejętność radzenia sobie ze stresem.
- Dobra dykcja i komunikatywność.
- Umiejętność szybkiego uczenia się i chłonięcia wiedzy.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Znajomość języka angielskiego: czytanie - bardzo dobra, mowa - podstawowa.
- Podstawowa znajomość budowy i konfiguracji sieci komputerowych
- Podstawowa znajomość systemów operacyjnych Linux
Oferujemy:
- Możliwość nauki u boku doświadczonych administratorów IT
- Szkolenia wewnętrzne
- Dostęp do najnowszych i najbardziej zaawansowanych rozwiązań IT
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do zaangażowania i umiejętności
- Możliwość poznania działania rozbudowanych sieci korporacyjnych.
- Elastyczny grafik przy stałych godziny pracy.
- Luźna atmosfera pracy
CV proszę wysłać na adres: praca@ilario.pl i w tytule zamieścić nazwę stanowiska pracy wraz z numerem referencyjnym.
Mozna zapoznać się też z naszym ogłoszeniem na to stanowisko w serwisie Infoludek.