Pracownik administracyjno-biurowy 

Nr ref.: K/02

Miejsce pracy: Szczecin

Główne obowiązki:

  • Kontrola pod względem formalnym i rachunkowym dowodów księgowych
  • Dekretowanie dowodów księgowych w sposób systematyczny i chronologiczny
  • Prowadzenie kasy gotówkowej
  • Wystawianie faktur zakupowych i korygujących
  • Księgowanie i rozliczanie zaliczek z pracownikami
  • Wprowadzanie przelewów do banku
  • Weryfikacja sald należności i zobowiązań
  • Korespondencja i współpraca z kontrahentami
  • Współpraca z biurem księgowym

Wymagania stawiane kandydatowi:

  • Wykształcenie wyższe
  • Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Cechy osobowości: dobra organizacja pracy, samodzielność w podejmowaniu decyzji, komunikatywność, odporność na stres

Kwalifikacje i umiejętności:

  • Dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office - MS Excel)
  • Znajomość podstaw księgowości
  • Znajomości obsługi urządzeń biurowych
  • Znajomość języków obcych będzie dodatkowym atutem

Kandydatowi oferujemy:

  • Stabilne warunki zatrudnienia w prężnie rozwijającej się firmie
  • Dobrą atmosferę pracy w młodym, amibitnym zespole
  • Elastyczny czas pracy
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji i kompetencji 
  • Karta MultiSport

Jak aplikować?

CV proszę wysłać na adres praca@eot.pl i w tytule zamieścić nr referenycjny oraz nazwę stanowiska pracy.