Dla biznesu

Nagrywanie połączeń to jedno z podstawowych narzędzi w kontaktach z klientami, znajdujące coraz szersze zastosowanie w środowiskach biznesowych. Przedsiębiorstwa korzystają z niego w celu ochrony prawnej, weryfikacji zamówień, rozwiązywania sporów czy poprawy obsługi klienta. Rejestracja rozmów może też służyć szkoleniu i nadzorowaniu nowych pracowników oraz wyszukiwaniu rynków zbytu.

Nasze rozwiązania są adresowane do małych i średnich firm, które chcą poprawić jakość obsługi klienta poprzez wprowadzenie systemu rejestracji połączeń w korzystnej cenie, a przy tym zgodnego z wymogami bezpieczeństwa i regulacjami prawnymi.

Oferowana przez nas usługa świetnie sprawdzi się w każdym przedsiębiorstwie dzięki swojej solidności i funkcjonalności. Jej korzyści to:

  • przyjazny interfejs oparty na przeglądarce
  • panel podglądu systemu telefonicznego w czasie rzeczywistym
  • różne opcje nagrywania: 100%, selektywne, na życzenie
  • zaawansowane wyszukiwanie zarejestrowanych połączeń
  • grupowanie i filtrowanie nagrań ze względu na numer telefonu, datę, czas trwania połączenia i wiele innych parametrów
  • monitoring połączeń na żywo
  • wysokie standardy bezpieczeństwa: dane są całkowicie zabezpieczone przed nieuprzywilejowanym dostępem
  • tworzenie raportów.