Dla call centers

Centra kontaktowe specjalizujące się w obsłudze klienta coraz częściej pojawiają się na rynku. Niezależnie od typu i zakresu działania, ich głównym celem jest zapewnienie jak najwyższej jakości usług przy minimalizacji kosztów.

Zmotywowani i świetnie wyszkoleni pracownicy są niezbędni do prawidłowego funkcjonowania contact-center. Oferowany przez nas system rejestracji pomoże w poprawieniu ich wydajności, zwiększeniu zysków, zredukowaniu kosztów oraz optymalizacji zakresu usług.

Nasz system rejestracji idealnie sprawdzi się w każdym centrum kontaktowym, zapewniając takie korzyści jak:

  • poprawa obsługi klienta dzięki stałemu monitorowaniu jakości usług
  • poprawa wydajności pracowników dzięki ocenie osiąganych przez nich wyników i informacji zwrotnej od klientów
  • szkolenie pracowników i sprawowanie nad nimi nadzoru
  • zapobieganie odpowiedzialności sądowej i nieporozumieniom dzięki dokumentowaniu interakcji z klientami
  • poprawa bezpieczeństwa poprzez zapobieganie nieautoryzowanym dostępom i wyciekom poufnych informacji, a także możliwość zidentyfikowania źródła ewentualnego naruszenia bezpieczeństwa danych
  • zgodność z regulacjami prawnymi i biznesowymi.