Nasz system to gwarancja bezpiecznego i niezawodnego nagrywania połączeń telefonicznych oraz doskonałe rozwiązanie w zarządzaniu jakością dla firm działających w sektorze medycznym.
Organizacje związane ze służbą zdrowia muszą zapewniać doskonały standard obsługi zarówno pacjentom, jak i pracownikom, spełniając jednocześnie rygorystyczne wymogi i normy jakości.
Nasze rozwiązania są przeznaczone do zaspokojenia szczególnych potrzeb branży medycznej przy zachowaniu zgodności z przepisami prawa, w tym ochrony informacji na temat stanu zdrowia pacjenta.
Nasz system bezpiecznie rejestruje i archiwizuje wszystkie połączenia w celu zarówno poprawy opieki nad pacjentem, jak i usprawnienia procesów biznesowych w przedsiębiorstwie. Wszystkie nagrania mogą być wyszukiwane, pobierane i udostępniane uprawnionym do tego podmiotom w sposób całkowicie bezpieczny.
Korzyści, jakie przynosi wdrożenie naszego systemu, to:
Najważniejsze funkcje systemu to: