Nasz całodobowy dział pomocy technicznej pomaga rozwiązywać wszelkie problemy Twoich pracowników. Aktualnie obsługuje ponad 5000 użytkownikow/pracowników na terenie całej Polski.
Dostaniesz jeden numer telefonu, na który Twoi pracownicy będą mogli zgłosić dowolny problem związany z infrastrukturą IT, a my go rozwiążemy lub pokierujemy w odpowiednie miejsce.
Nasza oferta pozwoli usystematyzować całą komunikację pomiędzy użytkownikami a działem IT Twojej firmy. Jednocześnie odciążymy pracowników działu, likwidując potrzebę zbierania i identyfikacji problemów użytkowników. Prostsze problemy są rozwiązywane przez naszych operatorów od ręki, natomiast zidentyfikowane realne problemy trafią do odpowiednich ludzi w naszej lub Twojej organizacji.
Każdy klient otrzymuje dostęp do naszego systemu ewidencji zgłoszeń, gdzie może obserwować postępy w realizacji rozwiązywania zgłoszonych problemów oraz pełną historię zmian.
W naszym dziale pomocy wdrożony jest też automatyczny monitoring systemu informatycznego w sieci klienta. Dzięki niemu jesteśmy w stanie samoistnie zareagować na powstały problem nawet po kilkudziesięciu sekundach od jego wystąpienia, bez zgłoszenia na linię wsparcia.
Dodatkowo nasza firma planuje uruchomienie dla naszych wieloletnich klientów usługi wsparcia również w zakresie utrzymania mienia , co jeszcze bardziej ułatwi obsługę problemów w organizacji, umożliwiając pracownikom zgłaszanie wszystkich problemów (również z urządzeniami nie-IT, jak i nieruchomościami) pod jeden numer telefonu, z którego te zgłoszenia będą przekazywane do odpowiednich komórek.