Wraz z wdrożeniem usługi pomocy technicznej w firmie, możemy zarządzać zasobami IT i wyłonić z dotychczasowej kadry informatyków zespół kilku najwybitniejszych specjalistów w zróżnicowanych obszarach.
Dzięki ścisłej komunikacji z naszym działem helpdesku, Twój pracownik zarządzany przez nas będzie realizować usługi we wszystkich Twoich oddziałach, zależnie od swoich kompetencji. W wyniku tego zabiegu, każda jednostka organizacyjna Twojej firmy będzie mieć równy dostęp do specjalisty z danej dziedziny.
Nasz helpdesk przyjmie zgłoszenie, dokładnie analizując naturę problemu i wybierze wykwalifikowanego w danym zakresie pracownika do jego realizacji. Następnie przekaże mu zgłoszenie i będzie monitorować postępy w jego działaniach, a na koniec skontaktuje się z użytkownikiem, by poinformować o rozwiązaniu problemu.
Zarządzanie Twoim działem IT przez nas przyniesie Ci ogromne korzyści: